Τη νέα πλατφόρμα υποβολής καταγγελιών από τους καταναλωτές kataggelies.mindev.gov.gr και τον νέο κώδικα δεοντολογίας – πρακτικό οδηγό για την αντιμετώπιση του φαινομένου των πλασματικών εκπτώσεων παρουσίασαν σε συνέντευξη Τύπου ο Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων κ. Άδωνις Γεωργιάδης, ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Νίκος Παπαθανάσης και ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή, κ. Σωτήρης Αναγνωστόπουλος. Σκοπός της πλατφόρμας είναι να ασκείται αποτελεσματικότερος έλεγχος στην αγορά για την αισχροκέρδεια, για πλασματικές εκπτώσεις, αλλά και για άλλες παραβάσεις των επιχειρήσεων σε βάρος των καταναλωτών. Περιλαμβάνει πέντε διαφορετικές θεματικές επί των οποίων μπορούν να υποβάλλουν, επώνυμα ή ανώνυμα, καταγγελία οι καταναλωτές: καταναλωτικά αγαθά, υπηρεσίες, τραπεζικές υπηρεσίες, ασφαλιστικές και λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, ρύθμιση χρεών και προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
Παρουσίαση-Πλατφόρμα καταγγελιών και Πρακτικός Οδηγός για τις Εκπτώσεις.