Home Logo

Επιχειρηματική Πληροφόρηση

Αλλαγές στις αγοραστικές συμπεριφορές των Ελλήνων στην πανδημία

  • Αρχική
  • Επιχειρηματική Πληροφόρηση
  • Αλλαγές στις αγοραστικές συμπεριφορές των Ελλήνων στην πανδημία

Αλλαγές στις αγοραστικές συμπεριφορές των Ελλήνων στην πανδημία

Aλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά σε ό,τι αφορά τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα στη μετά κορονοϊόν εποχή καταδεικνύει η έρευνα της Nielsen, «Shopper Shifts to a New Normal».  Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, στην Ελλάδα οι διαδικτυακές αγορές τροφίμων, προϊόντων καθαρισμού και ειδών προσωπικής περιποίησης, διατήρησαν τη δυναμική τους μετά το lockdown, κερδίζοντας έδαφος ως το πιο συχνό κανάλι αγοράς, αγγίζοντας το 7%. Παράλληλα, το lockdown επιτάχυνε την είσοδο του Έλληνα αγοραστή στο διαδικτυακό κανάλι για αγορές ειδών μπακαλικής. Ενώ, το 22% των Ελλήνων αγοραστών ήταν νεοεισερχόμενοι στο online ecosystem που σχετίζεται με αγορές των 4 βασικών κατηγοριών παντοπωλείου.


ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

banner imagebanner imagebanner imagebanner imagebanner imagebanner imagebanner image
banner imagebanner imagebanner imagebanner image
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
    ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ 176,
    Τ.Κ. 38221 ΒΟΛΟΣ
  • info@cci-magnesia.gr
  • Τηλ.: + 30 2421094700
ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
  • Δευτέρα και Τετάρτη:
    07:00 – 15:00 και 18:00 – 20:00
    Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή:
    07:00 – 15:00
© 2015 Επιμελητήριο Μαγνησίας     Web Design & Development SGA.GR