Αυξημένες κατά 32,7% ήταν οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Nielsen, ο συνολικός τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. στην Ηπειρωτική Ελλάδα και την Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών), στον οποίο συμπεριλαμβάνονται τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα, τα φρέσκα/χύμα προϊόντα, καθώς και τα είδη bazaar, παρουσίασε αύξηση 32,7% κατά την εβδομάδα που τελείωσε στις 8 Νοεμβρίου. Η ανάπτυξη αυτή είναι αποτέλεσμα των μαζικών αγορών που πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες ημέρες της εν λόγω εβδομάδας, ως καταναλωτική αντίδραση στην εξαγγελία που έλαβε χώρα στις 5 Νοεμβρίου για το επερχόμενο lockdown.