Μια επιτυχημένη εκδήλωση υψηλής διάδοσης: Ηλεκτρονικό εμπόριο: η πορεία προς τα εμπρός
Μια επιτυχημένη εκδήλωση υψηλής διάδοσης: Ηλεκτρονικό εμπόριο: η πορεία προς τα εμπρός
Μια επιτυχημένη «Εκδήλωση υψηλής διάδοσης: Ηλεκτρονικό εμπόριο: η πορεία προς τα εμπρός
«Το ηλεκτρονικό εμπόριο το μονοπώλιο προς το μέλλον» Βασικά διδάγματα και ευρήματα από το έργο Future-E, παρουσιάζοντας τις δράσεις και τα πορίσματα του έργου Future Ecom.
Στις 15 Δεκεμβρίου, η κοινοπραξία του έργου και οι προσκεκλημένοι προσκεκλημένοι συναντήθηκαν διαδικτυακά για την τελική εκδήλωση διάδοσης του Future Ecom. Κατά τη διάρκεια αυτής της εκδήλωσης, οι εταίροι του έργου από 8 διαφορετικές περιφέρειες μπόρεσαν να μοιραστούν και να κοινοποιήσουν τα αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί σε τρία χρόνια συνεργασίας, μαθαίνοντας ο ένας από τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής του άλλου και καλές πρακτικές για να επιτρέψουν στις ΜΜΕ να εκμεταλλευτούν και να επωφεληθούν από μια παγκόσμια καθοδηγούμενη από το Διαδίκτυο ψηφιοποίηση και αυτοματοποίηση.
Αυτή η επιτυχημένη εικονική εκδήλωση διάδοσης περιλάμβανε περισσότερους από 50 συμμετέχοντες και ξεκίνησε με το καλωσόρισμα των παρευρισκομένων από την Ελένη Ανωρκάτη από το Coventry University Enterprises Ltd και μια παρουσίαση για την κατάσταση του προγράμματος Interreg Europe από την υπεύθυνη πολιτικής Ségolène Jean. Στη συνέχεια ακολούθησε μια σειρά από παρουσιάσεις που κάλυπταν τα κύρια θέματα που διερευνήθηκαν στο έργο, όπως: Ηλεκτρονικές προμήθειες, Έξυπνη Παραγωγή και Έξυπνο Εργοστάσιο, Ηλεκτρονικές πωλήσεις και Μάρκετινγκ και Μελλοντικό Νόμισμα.
Τέλος, οι ενδιαφερόμενοι σε κάθε περιοχή συζήτησαν πώς το έργο επηρέασε θετικά τις ιδιαίτερες περιοχές τους και πώς αναμένουν ότι η κληρονομιά του έργου θα επηρεάσει τις περιφέρειες στο μέλλον. Το έργο θα συνεχίσει το έργο του εξετάζοντας τις απαντήσεις του Covid-19 σε σχέση με το ηλεκτρονικό εμπόριο B2B το 2022.