Home Logo

Επιχειρηματική Πληροφόρηση

Έρευνα ΙΕΛΚΑ: Ανατιμήσεις και πληθωρισμός η μεγαλύτερη ανησυχία του καταναλωτικού κοινού

  • Αρχική
  • Επιχειρηματική Πληροφόρηση
  • Έρευνα ΙΕΛΚΑ: Ανατιμήσεις και πληθωρισμός η μεγαλύτερη ανησυχία του καταναλωτικού κοινού

Έρευνα ΙΕΛΚΑ: Ανατιμήσεις και πληθωρισμός η μεγαλύτερη ανησυχία του καταναλωτικού κοινού

Η ενεργειακή κρίση και οι ανατιμήσεις αποτελούν τα μεγαλύτερα προβλήματα των Ελλήνων καταναλωτών, όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Η έρευνα, με δείγμα 1.000 καταναλωτές, πραγματοποιήθηκε την εβδομάδα 29 Αυγούστου έως 2 Σεπτεμβρίου 2022. Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, ο μεγαλύτερος φόβος πλέον προέρχεται από την οικονομική κρίση που αντιμετωπίζουν τα νοικοκυριά λόγω της ενεργειακής κρίσης και των ανατιμήσεων. Το 31% δηλώνει ότι νιώθει άγχος, το 29% θυμό, το 25% φόβο και το 23% ανασφάλεια, ενώ ένα ποσοστό 5% δηλώνει ακόμα και πανικό. Μόλις 2% δηλώνει αδιάφορο. Το πρόβλημα του πληθωρισμού και των ανατιμήσεων αξιολογείται ως το σημαντικότερο πρόβλημα των καταναλωτών από το 52% του κοινού, ενώ ακολουθεί το κόστος ενέργειας με 39% και αρκετά χαμηλότερα ο πόλεμος στην Ουκρανία με 4%, οι Ελληνοτουρκικές σχέσεις με 4% και τέλος η πανδημία COVID-19 με μόλις 1%.


ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

banner imagebanner imagebanner imagebanner imagebanner imagebanner imagebanner image
banner imagebanner imagebanner imagebanner image
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
    ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ 176,
    Τ.Κ. 38221 ΒΟΛΟΣ
  • info@cci-magnesia.gr
  • Τηλ.: + 30 2421094700
ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
  • Δευτέρα και Τετάρτη:
    07:00 – 15:00 και 18:00 – 20:00
    Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή:
    07:00 – 15:00
© 2015 Επιμελητήριο Μαγνησίας     Web Design & Development SGA.GR