Home Logo

Εκθέσεις - Επιχειρηματικές Αποστολές

Διεθνής Έκθεση Τροφίμων - Ποτών IFE 2017

  • Αρχική
  • Εκθέσεις - Επιχειρηματικές Αποστολές
  • Διεθνής Έκθεση Τροφίμων - Ποτών IFE 2017

Διεθνής Έκθεση Τροφίμων - Ποτών IFE 2017

Η Promo Solution σας καλεί να συμμετάσχετε στην Διεθνή Έκθεση Τροφίμων & Ποτών IFE 2017 η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Λονδίνο του Ηνωμένου Βασιλείου, από τις 19 μέχρι τις 22 Μαρτίου του 2017, κάτω από την δική της οργάνωση ώστε να επωφεληθείτε από το υψηλό service και την άρτια οργάνωση που προσφέρει η εικοσιπενταετής πείρα των στελεχών της.
Σε μία έκθεση παγκόσμιου βεληνεκούς, η επιτυχία της συμμετοχής σας εξαρτάται άμεσα από τα παρακάτω, τα οποία η Promo Solution είναι στην ιδανική θέση να σας εξασφαλίσει:
- την οργανωτική διαδικασία και την αμεσότητα εξυπηρέτησης
- την θέση του περιπτέρου στον εκθεσιακό χώρο
- την εμφάνιση και λειτουργικότητα του περιπτέρου

ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ (IFE 2015)
-1.350 εκθέτες από 57 χώρες
- 28.177 εμπορικοί επισκέπτες από 108 χώρες
Η εν λόγω έκθεση έχει καθιερωθεί στον κλάδο των Τροφίμων & Ποτών ως η μεγαλύτερη και πιο καθιερωμένη του χώρου της στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Πραγματοποιείται από το 1979 κάθε δύο χρόνια στο εκθεσιακό κέντρο ExCeL του Λονδίνου, μαζί με την διοργάνωση Pro2Pac στην οποία εκθέτουν εταιρίες συσκευασίας ειδικά για τον κλάδο των τροφίμων & ποτών.
Οι επισκέπτες της έκθεσης προέρχονται κυρίως από τους εξής τομείς:
Retail: 23% των επισκεπτών προέρχονται από supermarket, καταστήματα delicatessen, convenience και food halls, λιανέμπορους και αγοραστές.
Foodservice & Hospitality: 28% των επισκεπτών του 2015 προέρχονταν από μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα, αλυσίδες εστιατορίων, αλυσίδες καφέ/sandwich/σνακ, επιχειρήσεις catering.
Wholesale & Distribution: 31% των επισκεπτών είναι χοντρέμποροι, εισαγωγείς, εξαγωγείς, διανομείς καθώς και αγοραστές καταστημάτων Cash & Carry.
Manufacturing: 18% των επισκεπτών προέρχονταν από τον κλάδο παραγωγής, από τις μεγάλες εταιρίες FMCG (Fast Moving Consumer Goods) μέχρι εξειδικευμένους παραγωγούς Ιδιωτικής Ετικέτας (Private Label).
Στην IFE 2015 η Promo Solution οργάνωσε το σύνολο της Ελληνικής συμμετοχής με μεγάλη επιτυχία. 10 ελληνικές επιχειρήσεις εκπροσώπησαν την χώρας μας μέσω της Promo Solution, καλύπτοντας 160 τ.μ. εκθεσιακού χώρου.
Στην επερχόμενη IFE 2017 η Promo Solution θα εξυπηρετήσει τους ενδιαφερόμενους εκθέτες σε οποιονδήποτε από τους παρακάτω 9 τομείς που θα είναι χωρισμένη η έκθεση:
• Εθνικές Κουζίνες (Walk the World) – Διεθνείς Συλλογικές Συμμετοχές
• Αρτοποιήματα (Bakery)
• Ζαχαρώδη & Σνακ (Confectionery & Snack)
• Τυροκομικά & Γαλακτοκομικά (Cheese & Dairy)
• Ποτά & Αναψυκτικά (Drinks)
• Υγεία & Ευεξία (Health & WellBeing)
• Συστατικά (Ingredients)
• Κρέας & Θαλασσινά (Meat & Seafood)
• Προϊόντα Grocery

569£/τ.μ. + 360£ Registration Fee*
*To Registration Fee περιλαμβάνει το κόστος καταχώρησης στον κατάλογο της έκθεσης, την ηλεκτρονική καταχώρηση στην ιστοσελίδα της έκθεσης καθώς και τις προωθητικές ενέργειες marketing των διοργανωτών πριν από την έκθεση.
Το κόστος της μεταφοράς των εκθεμάτων δεν περιλαμβάνεται και θα ανέλθει σε 550€ για κάθε ευρωπαλέτα ξηρού φορτίου.
Σε ενδεχόμενη μεταφορά ευπαθών εκθεμάτων (συντήρησης ή κατάψυξης) θα υπάρξει επιπλέον χρέωση που θα σας κοινοποιηθεί αργότερα (θα διαμορφωθεί ανάλογα με τον συνολικό όγκο των αποστελλομένων).
Η παραχώρηση γωνίας επιβαρύνεται με το 6% επί του συνολικού κόστους
Οι παραπάνω τιμές θα επιβαρυνθούν με ελληνικό ΦΠΑ 24%
- Εξασφάλιση και ενοικίαση προνομιακού χώρου στο συλλογικό περίπτερο ή σε ανεξάρτητο εκθεσιακό χώρο σε επιμέρους κλαδικό τομέα
- Ποιοτική κατασκευή περιπτέρου και εξοπλισμός του stand με σήμανση της εταιρείας σας αλλά και της χώρας μας στη μετώπη του περιπτέρου.
Συγκεκριμένα ο παρεχόμενος εξοπλισμός περιλαμβάνει τα εξής: 1 τραπέζι με 3 καρέκλες, 1 βιτρίνα, 4 ράφια, 1 counter, 3 HQI προβολείς 150w, 1 πρίζα, 1 καλάθι αχρήστων.
-Επιστροφή 2 μεσαίων χαρτοκιβωτίων διακοσμητικού ή διαφημιστικού υλικού στην Ελλάδα μετά την λήξη της έκθεσης. Δεν θα υπάρξει επιστροφήπροϊόντων!
-Λειτουργικές δαπάνες (σύνδεση και κατανάλωση ηλεκτρικού για τον φωτισμό του περιπτέρου, καθαρισμός περιπτέρου, φύλαξη). Σημειώνουμε ότι για την 24ωρη λειτουργία των ψυγείων θα υπάρξει επιπλέον κόστος.
- Παροχή όλων των απαραίτητων αναλώσιμων σε κάθε περίπτερο εκτός της συλλογικής συμμετοχής (καφετιέρα, καφέδες, ζάχαρη, ποτηράκια, γαλατάκια, αναδευτήρες, χαρτοπετσέτες, υλικά καθαριότητας, τετράδια επαφών, διαφημιστικές τσάντες καθώς και εμφιαλωμένα νερά)

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΑΡΟΧΕΣ
- Πρόσκληση σημαντικών εισαγωγέων και χονδρεμπόρων να επισκεφθούν τα stands της Promo Solution
- Οργάνωση ιδιωτικών συναντήσεων ‘Meet The Buyers’ με αγοραστές από μεγάλες αλυσίδες όπως Tesco, Lidl, British Airways, Amazon, Food Academy, Asda, Sainsbury’s, Marks & Spencer (το 2015 υποβλήθηκαν 2.000 αιτήσεις και διοργανώθηκαν περισσότερες από 350 ιδιωτικές B2B συναντήσεις). Η οργάνωση των συναντήσεων διεξάγεται από τους οργανωτές μέσω online πλατφόρμας.
- Άριστο service, υποστήριξη και διοικητική μέριμνα από έμπειρο προσωπικό τόσο κατά την προετοιμασία όσο και κατά την διάρκεια λειτουργίας της έκθεσης
- Εξασφάλιση πρόσθετων (προαιρετικών) παροχών με επιβάρυνση του εκθέτη, όπως: ενοικίαση ψυγείων, παροχή νερού, παροχή 24ωρου ρεύματος, ενοικίαση LCD TV & DVD, σύνδεση Internet, διερμηνείς, βοηθητικό προσωπικό κλπ.

ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Η Promo Solution αναλαμβάνει να οργανώσει τη συμμετοχή σας με ανεξάρτητο περίπτερο προσφέροντας τις παρακάτω υπηρεσίες:
- Κράτηση προνομιακού ανεξάρτητου εκθεσιακού χώρου
- Ιδιαίτερη μελέτη περιπτέρου
- Σχεδιασμό και κατασκευή περιπτέρου

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
- Οι ενδιαφερόμενοι για συμμετοχή θα πρέπει να μας αποστείλουν την συνημμένη δήλωση άμεσα, προκειμένου να εξασφαλισθεί ο κατάλληλος χώρος.
- Να καταβάλλουν μαζί με την αίτηση συμμετοχής το 30 %, προκειμένου να οριστικοποιηθεί το κλείσιμο του χώρου.
- Η κατάθεση της προκαταβολής θα πρέπει να γίνει στον λογαριασμό της Promo Solution στην Ελλάδα, αλλά σε λίρες Αγγλίας (£-GBP): Alpha Bank: GR62 01401820 1820 2500 1000 020, και είναι απαραίτητη για την κράτηση του χώρου. Σε περίπτωση ακύρωσης, η προκαταβολή δεν επιστρέφεται.
- Το υπόλοιπο ποσό της συμμετοχής σας θα καταβληθεί ως ακολούθως: 30 % μέχρι 20 Δεκεμβρίου 2016 & 40% μέχρι 20 Φεβρουαρίου 2017.
Σημειώνουμε ότι η PROMO SOLUTION διατηρεί το δικαίωμα αποκλεισμού του εκθέτη όταν δεν καταβάλει εμπρόθεσμα την προκαταβολή και όταν δεν εξοφλήσει εμπρόθεσμα το συνολικό κόστος συμμετοχής. Στην περίπτωση αποκλεισμού δεν επιστρέφεται στον Εκθέτη η προκαταβολή.
Ο εκθέτης διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης της συμμετοχής του μόνο όταν αυτή γνωστοποιηθεί στην PROMO SOLUTION εγγράφως εντός 5 ημερών από την ημερομηνία καταβολής της προκαταβολής, Από εκεί και μετά υποχρεούται να καταβάλει στην PROMO SOLUTION τις δαπάνες τις οποίες έχει ήδη πραγματοποιήσει ή έχει δεσμευθεί (με βάση τον κανονισμό της έκθεσης) να πραγματοποιήσει για λογαριασμό του εκθέτη (ενοίκιο χώρου, καταχώριση στον κατάλογο της έκθεσης, κ.λπ.). Επίσης εάν η ακύρωση της συμμετοχής γίνει σε διάστημα μικρότερο των 2 μηνών από την έναρξη της έκθεσης, ο εκθέτης υποχρεούται να καταβάλει και το αντίστοιχο κόστος της κατασκευής του περιπτέρου.
Κατόπιν όλων των παραπάνω αναφερομένων, παρακαλούμε να συμπληρώσετε και μας αποστείλετε την συνημμένη δήλωση-σύμβαση συμμετοχής με φαξ ή με ηλεκτρονική αλληλογραφία άμεσα!
Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, μπορείτε να απευθύνεστε στα
τηλέφωνα 210-9630630, 210-9690720, fax 210-9603142,
e-mail: info@promosolution.net ή μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας
www.promosolution.net.


ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

banner imagebanner imagebanner imagebanner imagebanner imagebanner imagebanner image
banner imagebanner imagebanner imagebanner image
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
    ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ 176,
    Τ.Κ. 38221 ΒΟΛΟΣ
  • info@cci-magnesia.gr
  • Τηλ.: + 30 2421094700
ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
  • Δευτέρα και Τετάρτη:
    07:00 – 15:00 και 18:00 – 20:00
    Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή:
    07:00 – 15:00
© 2015 Επιμελητήριο Μαγνησίας     Web Design & Development SGA.GR