Διαδικτυακό σεμινάριο για τις στρατηγικές προσέλκυσης Αεροπορικών Εταιρειών
Το Επιμελητήριο Μαγνησίας και η Ένωση Ξενοδόχων Νομού Μαγνησίας
διοργανώνουν διαδικτυακό σεμινάριο για την παρουσίαση επιτυχημένων Στρατηγικών Προσέλκυσης Αεροπορικών Εταιρειών και των οφελών από την υλοποίηση Στρατηγικής Ανάπτυξης Δρομολογίων την Πέμπτη 24 Ιουνίου 2021 και ώρα 19:00 το απόγευμα.
Το σεμινάριο θα συντονίσει ο Δ/νων Σύμβουλος KPI Aviation Marketing Solutions κ. Γεώργιος Καραμάνος.
Το πρόγραμμα του σεμιναρίου είναι το παρακάτω:
1. Η σημερινή κατάσταση των Αερομεταφορών
2. Βασικές Αρχές Ανάπτυξης Δρομολογίων
3. Υποστηρικτικά προγράμματα προς Αεροπορικές Εταιρείες
4. Επιτυχημένα Case Studies
5. Το αεροδρόμιο της N. Αγχιάλου – Χαρακτηριστικά και Προοπτικές
6. Τα οφέλη από την εφαρμογή ενός στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης
δρομολογίων
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στη διεύθυνση:
https://zoom.us/j/97903394766?pwd=RU5DUk5TYnV0dnhHN1RYMXE0SUZFUT09
Meeting ID: 979 0339 4766
Passcode: 54175
Όπως σημειώνει ο κ. Καραμάνος «η ανάπτυξη αερογραμμών (route development) στα αεροδρόμια παίζει καθοριστικό ρόλο στην τουριστική ανάπτυξη κάθε περιοχής - ιδιαίτερα στην Ελλάδα όπου το 65% των τουριστών φθάνουν αεροπορικώς. Βασικό κριτήριο στην απόφαση των αεροπορικών εταιρειών για την επιλογή και επένδυση στο συγκεκριμένο προορισμό (αριθμό συνδέσεων, διάρκεια, κ.λπ.), αποτελεί η
ελκυστικότητά του. Ως εκ τούτου, η τουριστική προβολή κάθε περιοχής
συμβάλλει καθοριστικά στη προώθηση του προορισμού στις αγορές που
δραστηριοποιούνται οι αεροπορικές εταιρείες και υποστηρίζει τις
αεροπορικές εταιρείες στην αύξηση της κίνησης προς το συγκεκριμένο
προορισμό.
Στο πλαίσιο ανάπτυξης δρομολογίων, τα τελευταία χρόνια, ολοένα και
περισσότεροι εθνικοί (Αυστραλία, Ιαπωνία, Τουρκία, Κύπρος, Ισραήλ, Μάλτα,
Μαλαισία) και τοπικοί οργανισμοί Τουρισμού (Τενερίφη, Σεβίλλη, Βαλένσια,
Μπρίστολ, Αζόρες, Γιβραλτάρ, Αττάλεια, Μπόντρουμ) συμμετέχουν ενεργά
στην προσέλκυση των αεροπορικών εταιρειών, προβάλλοντας την
ελκυστικότητα των προορισμών τους. Μέχρι στιγμής, η Ελλάδα, ιδιαίτερα σε
επίπεδο Περιφερειών, δεν έχει αξιοποιήσει ιδιαίτερα τις ευκαιρίες αυτής της
στοχευμένης προώθησης τουριστικού προϊόντος προς τις αεροπορικές
εταιρίες με εξαίρεση συγκεκριμένων περιφερειών - , με αποτέλεσμα τα
αεροδρόμια της Ελληνικής Περιφέρειας να βρίσκονται σε σχετικά χαμηλές
θέσεις προτεραιότητας στα τμήματα ανάπτυξης δικτύου των αεροπορικών
εταιριών.
Ειδικότερα για τη Μαγνησία και τη Θεσσαλία γενικότερα, ως ανταγωνιστικού
προορισμού απέναντι σε όλους τους άλλους τουριστικούς προορισμούς της
Ελλάδας, Ευρώπης και της Μεσογείου, υπάρχει και ο παράγων της σημαντικής
δραστηριότητας μάρκετινγκ και παρουσίας στα συνέδρια των αεροδρομίων
της Fraport και της Καλαμάτας στην Ελλάδα του Μπόντρουμ, της Αττάλειας,
και του Ντάλαμαν στην Τουρκία, της Πάφου και της Λάρνακας στη Κύπρο, τα
οποία - ως γνωστόν - αποτελούν άμεσους ανταγωνιστές των αεροδρομίων
της Περιφέρειας για τις αγορές της Δυτικής και Ανατολικής Ευρώπης».